Blog

Dlaczego tak trudno dogadać z pokoleniem Z?

Ty też uważasz, że pokolenie ma znaczenie? Coraz więcej prac naukowych, szkoleń, artykułów branżowych dotyczy komunikacji międzypokoleniowej. Powodem niewątpliwie jest widoczna na pierwszy rzut oka różnica w wychowaniu i możliwościach, jakie były dawniej, a jakie są dziś. Zupełnie inna rzeczywistość. Może się wydawać, że poprzez cyfryzację, ciągłe bycie online i niebezpośrednie rozmowy przy wykorzystaniu aplikacji internetowych typu Messenger, młodzi ludzie mają trudności z nawiązywaniem kontaktów.

Komunikuj się tak, by Cię zapamiętano.

Pewnie wiesz, jak ważny w procesie sprzedaży jest sposób komunikacji z klientem. Często spotykamy się z określeniem, że odbiorców należy traktować indywidualnie – to prawda. Przekaz, aby był skuteczny, musi być zrozumiały i dostosowany do potrzeb naszego rozmówcy.

Blokujące Cię przekonania – znasz to?

Jak często zdarza Ci się, że po obraniu danego celu i rozpoczęciu działań związanych z jego osiągnięciem, głowa podpowiada Ci: „jeszcze nie teraz”, „nie jesteś gotowy”, „odpuść”, „nie ryzykuj”? Dotyczy to wielu osób, które odnoszą sukcesy – nie jesteś w tym sam.

Mierz siły na zamiary!

Pewnie nie raz i nie dwa zdarzyło Ci się, że nadmiar obowiązków Cię przytłaczał. Nawet jeśli w ciągu dnia nie odczuwałeś stresu, wszystko wróciło ze zdwojoną siłą wieczorem. Tuż przed snem nasza głowa zaczyna analizować wydarzenia minionego dnia. Wypominamy sobie pomyłki, ale równie często zdarza się, że do głowy wpadają najlepsze pomysły. Probowałeś kiedyś pozbyć się tych myśli, by zasnąć spokojnie?

Poznaj 7 typów klientów w relacji B2B

Nie z każdym zdołamy się zaprzyjaźnić, co nie znaczy, że nie możemy podjąć współpracy. W relacjach biznesowych często zapominamy, że powinny być one dobre (a przynajmniej poprawne), aby były skuteczne. To, czy tak będzie, zależy w dużym stopniu od nas samych i od tego, czy zrozumiemy, z jakim typem klienta…
Default post image

Jaki wpływ ma właściciel na relacje między pracownikami?

Rola właściciela firmy nie sprowadza się wyłącznie do spraw biznesowych i formalnych. Od osoby decyzyjnej, stojącej na samej górze hierarchii przedsiębiorstwa, zależy dużo więcej. W tym przede wszystkim sposób, w jaki kształtują się relacje między pracownikami. Kultura organizacyjna – bo o niej mowa – zawsze zainicjowana jest przez właściciela…

Zachęcamy
do kontaktu