Szkolenie z przeprowadzania rekrutacji

Konieczność przeprowadzania procesów rekrutacyjnych wiąże się z posiadaniem umiejętności doboru odpowiednich osób na określone stanowiska, które postawą, zachowaniem oraz kompetencjami pasują do danego zespołu. Szkolenie ma na celu podnieść wiedzę merytoryczną managera, by potrafił zastosować ją w praktyce na każdym etapie procesu rekrutacyjnego.

Program

  • 1

    Znaczenie skutecznej rekrutacji dla firmy

  • 2

    Definiowanie stanowiska

  • 3

    Budowanie profilu idealnego kandydata

  • 4

    Nazwanie kompetencji istotnych dla całego procesu rekrutacji

  • 5

    Zbadanie kompetencji podczas rozmowy rekrutacyjnej

  • 6

    Podejmowanie decyzji

Korzyści dla uczestnika

  • 1

    Manager zdobędzie wiedzę z zakresu przeprowadzania procesu rekrutacji

  • 2

    Manager będzie potrafił określić postawę oraz motywację kandydata do pracy

  • 3

    Manager nabędzie umiejętność budowania profilu idealnego kandydata

  • 4

    Manager będzie potrafił kierować procesem rekrutacji od pierwszego etapu do ostatniego, zachowując odpowiednią etykę zachowania.

  • 5

    Manager szkolenia będzie w stanie dopasować pracownika do swojego zespołu oraz zadań

  • 6

    Manager zbuduje pewność siebie w sytuacjach wymagających prowadzenia trudnych rozmów rekrutacyjnych.

Efekt dla firmy

  • 1

    Zmniejszenie kosztów zatrudnienia

  • 2

    Ograniczenie rotacji pracowników

  • 3

    Krótszy czas rekrutacji

  • 4

    Pracownicy wyłonieni z procesu rekrutacji będą spełniali oczekiwania dostosowane do potrzeb firmy

  • 5

    Optymalizacja kosztów zatrudnienia i funkcjonowania firmy.

  • 6

    Zwiększenie efektywności wykonywanych zadań poprzez zatrudnienia właściwych osób na wyznaczone stanowiska

Warsztat dla menadżerów ze strategii budowania zespołu i umiejętnego zarządzania

Zachęcamy
do kontaktu