Szkolenie z zarządzania sobą w czasie

Rosnąca produktywność oraz znakomita organizacja czasu pracy są efektem właściwego zarządzania czasem w codziennym życiu zawodowym. Szkolenie ma na celu pomóc uczestnikowi w osiągnięciu wszechobecnej harmonii działań, nadania tempa oraz rytmu pracy opartego o racjonalne
gospodarowanie czasem.

Program

  • 1

    Czym jest zarządzanie czasem?

  • 2

    Metodologia planowania.

  • 3

    Zasada Pareto.

  • 4

    Planowanie czasu i jego etapy.

  • 5

    Plan a wydajność organizmu pracownika.

  • 6

    Pożeracze czasu.

  • 7

    Racjonalne gospodarowanie czasem.

  • 8

    Techniki priorytezacji.

  • 9

    Lista TO-DO.

  • 10

    Technika ABCD.

Korzyści dla uczestnika

  • 1

    Nabędzie umiejętność organizowania czasu pracy z nastawieniem na realizację wyznaczonych celów.

  • 2

    Będzie potrafił planować czynności uwzględniając swój plan dnia do indywidualnego rytmu pracy

  • 3

    Gospodarowanie czasem będzie realizował w oparciu o priorytezację zadań.

  • 4

    Uczestnik szkolenia dowie się, jak rezygnować z czynności niewłaściwych dla sprawności wykonywania wyznaczonych zadań.

  • 5

    Wypracowanie optymalnych metod zarządzania sobą w czasie oraz własnych zasad zarządzania czasem.

Efekt dla firmy

  • 1

    Realizacja celów krótko i długoterminowych.

  • 2

    Wymierny wynik planów sprzedażowych i terminowe udzielenie wsparcia.

  • 3

    Planowe realizowanie zadań.

  • 4

    Wyższa jakość świadczonych usług.

  • 5

    Zaangażowanie pracowników w podejmowane działania.

  • 6

    Harmonia wykonywanych działań.

Warsztat z elementami coachingu z działania na efekt i budowania współpracy

Zachęcamy
do kontaktu