Warsztat dla menadżerów z tworzenia procesów w organizacji

Sukcesywne funkcjonowanie firmy oparte jest o wcześniejsze określenie oraz zbudowanie procesów, których wprowadzenie jest fundamentem prawidłowości działania całego zespołu.

Warsztat zawiera elementy pozwalające poznać proces od podszewki, tym samym koncentrując się na praktyce, by uczestnik był w stanie samodzielnie kierować procesem oraz w nim biegle uczestniczyć.

Program

  • 1

    Modelowanie procesów w organizacji

  • 2

    Identyfikacja i klasyfikacja procesów

  • 3

    Ustalanie procesów

  • 4

    Ustalanie właścicieli procesów

  • 5

    Ustalanie mierników funkcjonowania procesów

  • 6

    Wprowadzenie zmian w organizacji

Korzyści dla uczestnika

  • 1

    Wysoki poziom zaangażowania managera w procesy

  • 2

    Zdobycie umiejętności zarządzania zespołem

  • 3

    Łatwość w osiąganiu celów zarówno długo jak i krótko terminowych

  • 4

    Zdobycie umiejętności delegowania i egzekwowania zadań odpowiednim osobom w zespole

Efekt dla firmy

  • 1

    Skrócenie czasu wykonywania poszczególnych zadań

  • 2

    Ograniczenie kosztów niewymagalnych w firmie

  • 3

    Przydzielona odpowiedzialność za określone działania
    Skrócenie długości procesów przez umiejętne ich planowanie

  • 4

    Pracownicy będą brali odpowiedzialność za zadania

  • 5

    Jasno określone procesy w organizacji

Warsztat z komunikacji, budowania relacji i szacunku w zespole Warsztat dla menadżerów ze strategii budowania zespołu i umiejętnego zarządzania

Zachęcamy
do kontaktu