Warsztat z budowania relacji

Nieodłącznym elementem podczas realizacji procesu sprzedaży jest pozytywny odbiór handlowca przez potencjalnego klienta. Proces podejmowania decyzji przez klienta obwarowany jest zbudowaniem właściwych relacji. Warsztat polega na rozwinięciu u uczestnika umiejętności, dzięki którym w relacji handlowiec- klient pojawi się wspólna więź oraz chęć do dalszej współpracy.

Program

  • 1

    Wpływ różnic osobowościowych na relacje

  • 2

    Badanie potrzeb i oczekiwań klienta

  • 3

    Zasady zachowania w relacji handlowiec-klient

  • 4

    Czynniki decydujące o zawieraniu i utrzymywaniu współpracy w procesie sprzedażowym

Korzyści dla uczestnika

  • 1

    Handlowiec będzie potrafił badać potrzeby i oczekiwania klientów

  • 2

    Nabycie umiejętności nawiązywania długotrwałych i pozytywnych relacji

  • 3

    Sprzedaż stanie się czymś przyjemnym

  • 4

    Będzie wiedział, jak się zachować w stosunku do różnego rodzaju klienta, również tego określanego, jako trudny

  • 5

    Nabędzie umiejętność budowania i utrzymywania współpracy w relacji biznesowej

Efekt dla firmy

  • 1

    Zdobycie wielu stałych klientów

  • 2

    Powstanie biznesu poleceń

  • 3

    Firma określana przez klientów jako profesjonalna, świadcząca wysokiej jakości usługi

  • 4

    Realizacja planów sprzedażowych

  • 5

    Terminowe realizowanie zadań

Warsztat z technik sprzedaży Wsparcie w budowaniu strategii sprzedażowej – proces doradczy

Zachęcamy
do kontaktu