Zostać managerem

My i On

Nie zawsze wszystko dzieje się po naszej myśli. Mimo najszczerszych chęci i dobrych intencji, nasi podwładni, dyrektorzy działów, handlowcy, nie słuchają naszych „dobrych rad”. Często robią "po swojemu", z różnym tego skutkiem. W niniejszym artykule przedstawiamy, jakie błędy często popełniają młodzi liderzy i jak nie dopuścić do sytuacji: My i On.

Podejmowanie decyzji

Jako manager codziennie podejmujesz wiele decyzji, a one nie zawsze są łatwe. Często od Ciebie zależne są losy ludzi i firmy. Zastanawiasz się, jak to udźwignąć? Przeczytaj poniższy artykuł i przekonaj się, że już nigdy nie podejmiesz złej decyzji.

Feedback

Organizujesz regularne zebrania, podczas których omawiane są zrealizowane dotychczas plany i stawiane kolejne cele? Wiesz, że sposób, w jaki je przeprowadzasz, ma ogromne znaczenie? Spotkania z pracownikami to wartościowy feedback i badanie realnego statusu organizacji. Są też okazją, żeby wzmocnić osiąganie targetów, przekazując pracownikom informacje, jak działają ich metody pracy i co jest bardziej lub mniej skuteczne z punktu widzenia lidera.

Motywacja a zarządzanie

Motywacja od lat postrzegana jest jako nieodłączny element zarządzania zasobami ludzkimi. I nie mówimy tu bynajmniej o wynagrodzeniu i premii. Motywacja to codzienność. Wszystko, co robimy, wpływa na motywację pracownika. Nie chcemy, żeby ten artykuł był kolejnym o wszystkim i niczym, ale przedstawiał wartości, jakie płyną z właściwego motywowania swoich podwładnych. Każdy…

Menedżer a kompetencje miękkie

Wiele mówi się o kompetencjach miękkich. Jedni uważają, że są niezbędne, by odnaleźć się w świecie biznesu, inni natomiast wciąż wyrażają swoje negatywne opinie, co bywa niepokojące. Nierzadko zdarza się, że ci drudzy są odpowiedzialni za zarządzanie zasobami ludzkimi, w tym motywację pracowniczą, a także dążenie osiągania celów organizacji.

Menedżer nie popełnia błędów

Jakie jest Twoje pierwsze skojarzenie z menedżerem? Garnitur, dopasowana koszula, zadbany zarost. Zawsze dobrze przygotowany, encyklopedia wiedzy związanej z zarządzaniem. Osoba, która nigdy nie popełnia błędów. A kobieta-menedżerka? Garsonka, ołówkowa spódnica, spięte lub rozpuszczone włosy. Osoba, która oprócz umiejętności i wiedzy, obala stereotypy.

Chcesz zwiększyć skuteczność sprzedaży o 10-20-30%?

Pewnie, każdy chce być skutecznym handlowcem, jeśli pracuje w tej branży. Zastanawiałeś się, z jakich narzędzi skorzystasz, żeby to osiągnąć? Analiza działań, korzystanie z pomocy doradców biznesowych, szkolenia. Możliwości nie brakuje – wybierz te, które są Ci najbliższe. W tym artykule omówimy wybrane.

Dlaczego tak trudno dogadać z pokoleniem Z?

Ty też uważasz, że pokolenie ma znaczenie? Coraz więcej prac naukowych, szkoleń, artykułów branżowych dotyczy komunikacji międzypokoleniowej. Powodem niewątpliwie jest widoczna na pierwszy rzut oka różnica w wychowaniu i możliwościach, jakie były dawniej, a jakie są dziś. Zupełnie inna rzeczywistość. Może się wydawać, że poprzez cyfryzację, ciągłe bycie online i niebezpośrednie rozmowy przy wykorzystaniu aplikacji internetowych typu Messenger, młodzi ludzie mają trudności z nawiązywaniem kontaktów.

Komunikuj się tak, by Cię zapamiętano.

Pewnie wiesz, jak ważny w procesie sprzedaży jest sposób komunikacji z klientem. Często spotykamy się z określeniem, że odbiorców należy traktować indywidualnie – to prawda. Przekaz, aby był skuteczny, musi być zrozumiały i dostosowany do potrzeb naszego rozmówcy.

Zachęcamy
do kontaktu