Warsztat dla menadżerów ze strategii budowania zespołu i umiejętnego zarządzania

Kierowanie zespołem przez managera obwarowane jest potrzebą posiadania przez niego umiejętności zarządczych, tak by każdy z pracowników czuł się zaangażowany i odpowiedzialny za podejmowane działania. Tym samym podczas warsztatu manager pozna tajniki strategii odpowiedzialnej za zbudowanie zespołu będącego stałym realizatorem wysokich wyników oraz podnosił skuteczność działania.

Program

  • 1

    Wpływ różnic osobowościowych na relacje w zespole.

  • 2

    Proces skutecznej rekrutacji:

    • Definiowanie stanowiska.
    • Budowanie profilu idealnego kandydata.
    • Nazwanie kompetencji do sprawdzenia podczas procesu rekrutacji.
    • Rozmowa rekrutacyjna badająca właściwe kompetencje stanowiskowe.
    • Podejmowanie decyzji.
  • 3

    Zasady budowania współpracy zespołowej

    • Role w zespole.
    • Piramida współpracy w odniesieniu do poszczególnych stanowisk.
    • Archetypy jako typowe i powtarzające się motywy działania.

Korzyści dla uczestnika

  • 1

    Manager dowie się jak razem można osiągnąć więcej, a tym samym będzie efektywnie kierował zespołem.

  • 2

    Manager pozna narzędzia, dzięki którym będzie w stanie zarządzać zespołem, zachęci zespół do kierowania swoim potencjałem i kreowania pomysłów.

  • 3

    Manager nabędzie wiedzę z zakresu wartości osobowościowych potrzebnych dla osiągnięcia
    wymiernego wyniku przez zespół.

  • 4

    Manager pozna pełny i skuteczny proces prowadzenia rekrutacji.

  • 5

    Manager będzie potrafił wypracować wśród zespołu współpracę, mając na względzie podział oraz delegowanie zadań dla określonych stanowisk.

  • 6

    Manager zbuduje pewność siebie w zakresie kierowania zespołem, jednostką oraz w procesie skutecznej rekrutacji.

Efekt dla firmy

  • 1

    Efektywne zarządzanie budujące wysoką jakość i sprawność firmy.

  • 2

    Współpracujący zespół to wszechobecna organizacja w firmie mająca wpływ na prawidłowość realizowanych zadań.

  • 3

    Obniżenie kosztów zatrudnienia.

  • 4

    Ograniczenie rotacji pracowników.

  • 5

    Optymalizacja kosztów zatrudnienia i funkcjonowania firmy.

  • 6

    Współpraca pracowników oparta na znajomości swoich zadań, dająca możliwość egzekwowania odpowiedzialności za wykonanie zadań.

Warsztat z elementami coachingu z działania na efekt i budowania współpracy

Zachęcamy
do kontaktu