Warsztat z komunikacji, budowania relacji i szacunku w zespole

Pozytywne relacje interpersonalne w sferze zawodowej to kumulacja potrzebnej energii do wykonywania zadań, brak zachowań konfliktogennych, zaangażowanie i profesjonalizm w codziennej realizacji zadań.

Warsztat wprowadzi uczestnika w strukturę właściwej komunikacji, przeprowadzony zostanie proces, w którym uczestnik pozna zasady budowania relacji w zespole opartych na wzajemnym szacunku.

Program

  • 1

    Zasady skutecznej komunikacji

  • 2

    Piramida współpracy – Jakie warunki muszą zajść aby mogło dojść do współpracy w zespole

  • 3

    Wpływ różnic osobowościowych na komunikację

  • 4

    Zasady i bariery w efektywnej komunikacji międzyludzkiej

  • 5

    Techniki mające wpływ na skuteczną komunikację

Korzyści dla uczestnika

  • 1

    Zdobycie umiejętności związanych z budowaniem właściwej komunikacji wewnątrz i na zewnątrz organizacji

  • 2

    Łatwość nawiązywania relacji w zespole.

  • 3

    Pozna przyczyny konfliktów w zespole i sposoby ich rozwiązywania.

  • 4

    Pozna zasady komunikacji z różnymi typami osobowości.

Efekt dla firmy

  • 1

    Zbudowana komunikacja w zespole.

  • 2

    Zespół sam wewnętrznie rozwiązuje problemy.

  • 3

    Łatwy i skuteczny przepływ informacji w zespole.

  • 4

    Lepsza atmosfera w pracy.

  • 5

    Koncentracja na obowiązkach a nie problemach komunikacyjnych.

Warsztat dla menadżerów z tworzenia procesów w organizacji

Zachęcamy
do kontaktu