Warsztat z motywacji i rozwoju dla managera

Zaangażowanie w wykonywaną pracę to niezbędny element wpływający na wydajność zarówno managera, jak i zespołu pracowników, którymi kieruje. Poznanie narzędzi umożliwiających kreowanie przez managera motywacji w zespole pracowników to klucz do sukcesu.

Warsztat uzupełnia wiedzę managera, kierując go w stronę zarządzania opartego na wykorzystaniu mechanizmów motywacji, tym samym określając wagę rozwoju zawodowego w życiu zawodowym.

Program

  • 1

    Definicja i znaczenie zarządzania sytuacyjnego.

  • 2

    Teoria czterech ćwiartek.

  • 3

    Wpływ wartości pracowniczych na motywację i chęć rozwoju.

  • 4

    Coaching i jego istota.

  • 5

    Narzędzie coachingu dla poszczególnych Poziomów.

  • 6

    Zasady E D I C, jako zasady dobrego coachingu.

  • 7

    Zadawanie adekwatnych pytań.

  • 8

    Istota i znaczenie Feedback’u.

  • 9

    Źródło, rodzaje, budowanie oraz wdrożenie systemu motywowania w firmie.

Korzyści dla uczestnika

  • 1

    Manager nabędzie umiejętności zarządzania sytuacyjnego.

  • 2

    Manager pozna narzędzia, dzięki którym będzie w stanie wykorzystać swój potencjał, do realizacji celów, które są postawione przed nim i zespołem, którym kieruje.

  • 3

    Manager pozna wartości człowieka adekwatne do realizowanych zadań przez pracowników.

  • 4

    Manager będzie świadomy potrzeb innych pracowników.

  • 5

    Manager będzie pewny siebie w wykonywanych działaniach, tym samym będzie autorytetem dla zespołu.

  • 6

    Manager pozna wytyczne umożliwiające zmotywowanie zespołu do dalszych działań.

Efekt dla firmy

  • 1

    Zmotywowany Manager, który będzie umiejętnie egzekwował i rozdzielał zadania wśród zespołu.

  • 2

    Osiąganie efektów będąc nastawionymi na realizację działań.

  • 3

    Silny i zmotywowany zespół to redukcja kosztów obejmujących rekrutację i selekcję pracowników.

  • 4

    Terminowa realizacja wyznaczonych celów.

  • 5

    Poprawienie organizacji pracy.

Warsztat dla menadżerów z tworzenia procesów w organizacji Warsztat z elementami coachingu z działania na efekt i budowania współpracy

Zachęcamy
do kontaktu