Zostać managerem

Jak zostać Managerem?

W zeszłym roku „przerobiliśmy” naszego bloga na zakładkę „Zostać Managerem” i zajmowaliśmy się tematami okołobranżowymi, w tym tipami, jak dobrze zarządzać zespołem. Pomyśleliśmy, że we wpisach brakuje jednego – instrukcji, jak zostać Managerem.

Kilka słów o zarządzaniu cz. 2

Przez wiele tygodni na naszych Social Mediach publikowaliśmy merytoryczne #tipy dotyczące zarządzania organizacją i zasobami ludzkimi. Uznaliśmy, że są to na tyle wartościowe treści, że warto zebrać je w jedno, zawsze dostępne miejsce. Korzystaj z naszej wiedzy do woli – zapraszamy! Sprawdź również: Kilka słów o zarządzaniu cz. 1

Backstage pracy zdalnej

W 2020 roku wiele osób pracujących na etacie znalazło się w nowej rzeczywistości i siłą rzeczy rozpoczęło pracę zdalną. Dla jednych zbawienie, dla innych utrapienie. Niemniej w obu przypadkach po pierwszej fali euforii (lub niezadowolenia), doszło do masowego spadku motywacji, o czym coraz dotkliwiej przekonują się pracodawcy. Sprawdziliśmy, co jest tego powodem i nazwaliśmy te symptomy.

Asertywność w biznesie – freelancing

Wielu mikro i małych przedsiębiorców ma problem z asertywnością. Uczą się biznesu, budowania relacji, zarządzania sobą w czasie, budują swój własny system motywacyjny. W ostatnim czasie zgłosiły się do GBP osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą, podkreślając, że dobrze sobie radzą, ale nie potrafią odmawiać klientom lub…rodzinie.

Kilka słów o zarządzaniu cz. 1

Przez wiele tygodni na naszych Social Mediach publikowaliśmy merytoryczne #tipy dotyczące zarządzania organizacją i zasobami ludzkimi. Uznaliśmy, że są to na tyle wartościowe treści, że warto zebrać je w jedno, zawsze dostępne miejsce. W taki sposób powstał niniejszy artykuł, a za nim kolejne. Korzystaj z naszej wiedzy w dowolnym czasie. Zapraszamy!

Wypalenie zawodowe – jak tego uniknąć?

Pojęcie „wypalenie zawodowe” poznajemy już na etapie szkoły. Niezależnie od tego, jaką drogę z początku obieramy, okazuje się, że później wszyscy mierzymy się z podobnymi problemami. W każdej firmie jest jakiś szef, pracownik i współpracownicy lub partnerzy. Może nas różnić zakres obowiązków, jednak na poziomie mentalnym jesteśmy do siebie bardzo podobni, a nasze potrzeby i problemy, choć pozornie zupełnie inne, nie różnią się znacznie.

Zmiana myślenia początkiem dobrego

Nie każdy jest urodzonym przywódcą. Niektórym zarządzanie przychodzi łatwiej, inni potrzebują czasu, żeby się tego nauczyć. Jednak w tym wszystkim najważniejsza jest zmiana mentalności, przestrzeganie pewnych zasad i rozumienie zależności.

Szklany sufit – Ewa

Bywają problemy, które kategoryzujemy jako te "nie do rozwiązania", a do takich niewątpliwie należy tak zwany „szklany sufit”. Wiesz, czym jest i z czego wynika? Opowiemy Ci o tym w niniejszym artykule, a na przykładzie Ewy, wieloletniej pracownicy korporacji, wskażemy możliwe rozwiązanie sytuacji pozornie bez wyjścia. Całość podsumuje i wyjaśni Wojciech Gabryelczyk, który na co dzień wspiera firmy w obszarze zarządzania i pomaga im rozwiązywać najtrudniejsze problemy.

3 elementy zachodzące w zmianie

Zawsze, kiedy rozwijamy się w jakieś dziedzinie życia zawodowego, pojawia się moment zwrotny. Może być wywołany czynnikami zewnętrznymi lub wewnętrznymi – ale kiedy się pojawia, dokładnie wiemy, że to ta chwila. Wtedy zawsze reagujemy w podobny sposób – tak działają nasze ludzkie mechanizmy.

Zachęcamy
do kontaktu